بانک کشاورزی

تاریخ: 02 آذر 1398

بازدید مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی بانک کشاورزی از مدیریت استان لرستان

محمدرضا غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی و ابوالفضل صالحیان رییس اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی روز چهارشنبه 29 آبان ماه از مدیریت و شماری از شعب استان لرستان بازدید کردند و  در جشنواره  امور مشتریان مدیریت این استان حضور یافتند .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان لرستان، در جشنواره امور مشتریان ( جام ) که با هدف قدردانی و تجلیل از کارکنان برتر استان در شاخص های گوناگون فعالیت های بانکی در مقطع شش ماه نخست سال 98 برگزار شد، مدیر استان، معاونان، کارکنان مدیریت و روسای شعب نیز حضور داشتند .

بر اساس این گزارش، غفوری مدیر امور مشتریان و بانکداری عمومی،  با تحلیل اقتصادی شاخص های اصلی تجهیز منابع در مدیریت استان لرستان  ضمن  هدف گذاری 100روزه تا پایان سال،  به تشریح برنامه ضربتی 4 ماهه بازاریابی ، تجهیز منابع و فروش خدمات پرداخت که محور اصلی  این برنامه شامل تحقق 100 درصدی برنامه تعهدی سال 1398 همراه  با بهبود ترکیب سپرده های بانک و افزایش سهم منابع ارزان قیمت و همچنین فروش هدفمند و هوشمند خدمات است .

این گزارش می افزاید در آغاز این همایش علی جهانی میر، مدیر ستادی استان لرستان با اشاره به اهداف برگزاری جشنواره امور مشتریان، ارتقا جایگاه استان در رتبه بندی  ارزیابی عملکرد ماهانه ،کاهش قیمت تمام شده پول، افزایش درآمد های غیر مشاع و کاهش مانده مطالبات غیر جاری استان نسبت به پایان سال را از جمله دستاورد های مهم مدیریت این استان در سال 98 برشمرد .

در پایان این مراسم تندیس جشنواره امور مشتریان (جام ) به شعب برتر و لوح سپاس و پاداش نقدی به همکاران برگزیده در حوزه های گوناگون فعالیت بانکی اهدا شد.